توسعه دهندگان اپ استور حالا آزادی عمل بیشتری در معرفی اپ خود به کاربران دارند

ios-11-app-store-w600.jpg

توسعه دهندگان اخیراً آزادی عمل بیشتری برای پروموت اپلیکیشن های خود در اپ استور اپل یافته اند و صفحات اختصاص یافته به یک اپلیکیشن برای آیفون، آیپد، اپل تی وی و اپل واچ حالا می تواند 10 اسکرین شات به ازای هر دیوایس را شامل شوند. بنابراین توسعه دهندگان حالا مجموعاً قادر به انتشار 40 اسکرین شات هستند. تا پیش از این تغییر که امروز صورت گرفت، توسعه دهندگان به انتشار 5 اسکرین شات به ازای هر دیوایس و مجموعاً 20 تصویر محدود بودند.

با افزایش دو برابری این رقم، توسعه دهندگان حالا می توانند تمام ویژگی های کلیدی اپلیکیشن خود را به کاربر نشان داده یا شخصیت های بیشتری از یک بازی را معرفی کنند. گذشته از امکان انتشار 10 اسکرین شات، ویدیوهای پیش نمایش 30 ثانیه ای کماکان در دستور کار هستند اما تعداد این ویدیوها، همان سه عدد پیشین باقی مانده.

اپل از توسعه دهندگان خواسته که مطمئن شوند سه تصویر نخست در گالری اسکرین شات های اپلیکیشن، «جوهره» اپ یا بازی مورد نظر را به نمایش در می آورند. این بدان خاطر است که وقتی هیچ ویدیو کلیپی در دسترس نباشد، نتایج جستجو در اپ استور، سه تصویر نخست گالری را نمایش می دهد.

از تصاویر ثبت شده از رابط کاربری اپلیکیشن خود، برای انتقال بصری تجربه کاربری آن استفاده کنید. از این پس می توانید تا سقف 10 اسکرین شات در صفحه محصول تان قرار دهید. بسته به عمودی یا افقی بودن اسکرین شات ها، سه تصویر نخست در نتایج جستجو و زمانی که که هیچ پیش نمایشی در دسترس نیست نمایان می شوند؛ بنابراین مطمئن شوید که جوهره اپلیکیشن تان را شامل می شوند.


/ 0 نظر / 15 بازدید